Iram tanulás

Szentül a fejembe vettem, hogy 2010-ben leszeretnék futni minimum egy félmaratont, de jobb lenne egy tavaszit és egy késő őszit. Ezért konzultáltam régi kedves sok maratont lefutott barátaimmal, és arra a következtetésre jutottam, hogy iramot kell tanulnom. Ami annyit jelent az én olvasatomban, hogy jó darabig nem az időeredmény a fontos, hanem a megfelelő iram, ütem megtalálása. La 23-an de septembro 2009 futottam 10,7km-ert 57:33(ez két sziget), -előtte 2006-ban futottam egybe kettőt- és ez nagyon katasztrofális volt, nem is az idő, inkább az ütemtelenség, a ritmus hiánya volt amiért elfáradtam a végére. Mostantól úgy kell megtalálnom az iramom, hogy két, vagy három, vagy négy egyforma szigetet legyek képes lefutni. Erre az iram tanulásra a legkiválóbb példa Vajda Attila Pekingi 1000m-e, Attila képes volt négy teljesen azonos 250m-ert evezni. Ideje: 3:50:467 a következő résztávokkal:

  1. 57,68
  2. 57,63
  3. 57,53
  4. 57,63

Hozzászólás